Sunday, March 18, 2007

I-45





Interstate 45, highway die van Galveston naar Dallas loopt. Eigenlijk is het een intrastate want hij loopt alleen door Texas. Oneven nummers lopen van noord naar zuid en even nummer van oost naar west. De I-45 neem ik dus elke dag om naar m'n werk te gaan en weer terug naar huis 's avonds natuurlijk. Meestal geen files gelukkig. 's Ochtends wil iedereen de stad in en 's avond weer uit dus de files staan de andere kant op. Af en toe spitsdrukte op vrijdagavond op weg naar huis dus kon ik snel even wat foto-tjes schieten. Exit 47D is mijn afslag. Die luchtfoto heb ik natuurlijk niet gemaakt maar ik vond em zo cool dat ik em maar heb toegevoegd. Is de kruising van de I-45 met de I-10.

4 comments:

Wai said...

Coole foto!!
heb eht nog neit helemaal door, maar je huisje is ten zuiden van je kantoor?

Pauline said...

yep, ik woon in het centrum, zeg maar. en Allseas is in het noorden van de stad.

Wai said...

mazzelaar dan qua verkeer.

ik was vanmorgen drijfnat toen ik aankwam op kantoor, geen auto he en dan zo'n tropische bui. een pluutje houdt dan echt nix tegen. toen ik opstond in de metro om eruti tegaan, was mijn plekje zo nat dat niemand erop wilde zitten.

Wai said...

He trouwens, ik kan eindelijk normaal inloggen op je blog! google doet het eindelijk! of misschien heb ik eht eindelijk door....