Monday, June 30, 2008

Houston Space Center


Vorige week was Thomas in Houston, was heel erg leuk. Niet heel veel gedaan, uit eten, biertjes drinken en naar het Space Center geweest. Dat had ik nog nooit bezocht in die anderhalve jaar dat ik hier zit dus dat werd wel tijd. Ik had er niet zoveel van voorgesteld maar het was toch best wel interessant en ik vind het nog steeds erg bizar dat ze 40 jaar geleden in staat waren met de techniek van toen mensen naar de maan te sturen. Wat wel spectaculair om te zien was, was de Saturn V raket die is gebruikt voor de Apollo maanlandingen. Wat een ding zeg, hieronder op de foto zie je de eerste twee trappen van de raket, te groot om alle drie de trappen erop te krijgen.

6 comments:

Wai said...

heb je nu alle attracties van Houston gezien?

Pauline said...

waarschijnlijk wel want volgens mij is dit de enige;-))

Wai said...

niet het tunnelsysteem van houston zonder winkels? Ik vind dat hun imago van meest kapitalistische land een beetje achterhaald is hoor. in S'pore had zo'n lege tunnel noooooit gekund :)

Pauline said...

ik denk dat we in het verkeerde deel waren, wai.

Wai said...

zie nu pas dat jij op de onderste foto staat. geen flits?

wanneer wordt er weer geblogd?

Pauline said...

jezus wai, ben je blind ofzo. en nee, geen flits, flitsen is lelijk.