Tuesday, August 28, 2007

Weekendje Florida

Het weekend van m'n verjaardag naar Florida 'gevlucht' om Kristin te bezoeken. Was een super relaxed weekend. Een beetje een ouwe lullen weekend misschien maar ach, ik werd dan ook best wel oud ;-) Uit eten geweest, de kroeg in, waar ik notabene m'n ID moest laten zien, naar hetstrand geweest met Kristin's nichtje van 14 en een vriendin. Ook wel een belevenis op zich om met 2 meiden van die leeftijd op te trekken. En verder vooral heel veel zitten kletsen, DVD-tjes gekeken, Kristin's ouders weer gezien, speciaal voor Hanneke een foto van Kristin, Tom en mijzelf gemaakt. Die woonden, evenals Kristin overigens in zo'n typisch Amerikaanse buurt. Ik heb zelfs de hond uitgelaten en de poep met een plastic zakje opgeruimd. Ja, het was best een relaxed weekend. Zondag naar het Dali museum geweest in St. Petersburg, was super gaaf, er was een hele interessante rondleiding die echt iets toevoegde. En speciaal voor Wahan natuurlijk een eet-foto gemaakt. En voor de Civielers onder ons foto's van een super toffe brug;-)

7 comments:

JoostN said...

Cesar salad?

Ik ben geen civieler, maar wat een gave brug inderdaad!!

Wai said...

ik ben zeer tevreden als een waihan, een civieler en als aagje. die woonwijk is nog bizarre dan die op tv...
maar zelfs hondenpoep geruimd? zo toe maar, de nette burger.

Wai said...

hoe oud had de portier van die bar je geschat? 20?
is toch goooeeeeddd :)

Pauline said...

idd joost weer ceasar salad.... vind ik nou eenmaal lekker, salades.

Pauline said...

niet overdrijven ,wai. ergens achter in de 20 ofzo, weet het niet. maar het is hier nogal een issue dat vragen om een ID.

Wai said...

waarom moet je om je ID worden gevraagd als je niet eens piep lijkt?
rare jonges die amerikanen.

Pauline said...

sommige bedrijven hebben de regel dat ze aan iedereen om ID vragen als ze er jonger dan 35 uit zien. op die manier pik je de mensen er uit die op hun 18de eruit zien als eind 20 ofzo.