Thursday, October 25, 2007

Kuala Lumpur

Na het relaxen was het weer tijd voor de drukte van de stad en zijn we naar Kuala Lumpur gegaan. daar eigenlijk ook weer bar weinig van de stad gezien behalve restaurants, kroegen en danstenten maar die waren zeker de moeite waard. Na heerlijk gegeten te hebben met Jeroen, een collega van Wai Han gaan swingen. Zeer geslaagde avond.
Overnacht in een appartement van weer een andere collega van Wai Han met een heel mooi uitzicht op de stad.
En natuurlijk nog een close up van de Petronas Twin Towers.
OPVALLEND
Door heel Maleisie waren overal de Maleisische vlaggen volop te zien. Het was nog erger dan hier in de VS wat dat betreft en dan lijkt de Maleisische vlag ook nog best wel veel op de Amerikaanse, leek wel of ik in Texas was;-)) Met dat verschil dat de vlaggen iets kleiner waren.

4 comments:

Wai said...

"de vlaggen iets kleiner waren"....

Import-Nationalist uit Texas.

Wai said...

Wil nog wel even duidelijk maken dat ik Joost niet aan het wurgen was. hij kijkt heel vaak raar op foto's.

Pauline said...

joost kijkt inderdaad een beetje raar op die foto, komt waarschijnlijk door al het enthousiasme van jou.

En ik ben geen import nationalist ik heb gewoon oog voor details;-)

JoostN said...

Vind je het gek dat ik raar kijk! Heb het ternauwernood overleefd..