Monday, March 17, 2008

Houston Rockets vs New Orleans Hornets


Vorig weekend eindelijk eens naar een basketball game geweest. En ik moet zeggen het was best leuk. Wat wel jammer was dat ik m'n nieuwe camera niet mee naar binnen mocht nemen omdat ie te groot was dat is dan weer het nadeel van een spiegel reflex met zoomlens. En daarbij zaten we behoorlijk hoog in het stadion dus de foto's zijn niet super gaaf.
Maar de Rockets wonnen, ik geloof dat de eindstand iets van 106 tegen 96 was en daarmee wonnen ze voor de 19de keer op rij dit seizoen wat heel erg bijzonder is en ik geloof zelfs dat dat nooit eerder gebeurd is in de NBA competitie. Inmiddels hbben ze alweer 21 wedstrijden op een rij gewonnen.

Echte fans

Fans

Het stadion

Het volkslied

The Rockets, in het geel deze keer, normaal in het rood.

Some action

3 comments:

Wai said...

Dat Stadion!!
Absurd groot! Hoe ver moest je lopen voor het toilet?

Wai said...

trouwens, wel weer gesponsord door Toyota... of denken texanen dat dat een amerikaans merk is?

Pauline said...

Geen idee of ze dat denken. Maar de Rockets spelen idd in het toyota center. Je ziet best wel veel toyota's eigenlijk hier. En niet alleen de Tundra's,ook de kleinere auto's. Tja, de benzine prijs gaat hier ook alleen maar omhoog. Toen ik hier kwam kostte een gallon $2.10 nu meer dan $3.10